camillabjork.blogg.se

En blogg som till stor del präglas av erfarenheter av psykisk och fysisk misshandel i nära relationer, men här skrivs även om vardagliga händelser och funderingar i största allmänhet. Jag delar även med mig av fotografier jag tagit samt en hel del bilder och tänkvärt som jag stött på här på nätet och tycker är värt att publicera igen. En salig blandning med andra ord! Välkommen till min blogg!

Stöttning för kvinnor i nära relation med fysisk/psykisk misshandel!

Publicerad 2016-05-25 21:12:00 i Mina foton, Tankesus....,

Det finns flertalet grupper att söka på FB där man kan komma i kontakt med kvinnor som befinner sig,
i eller har lämnat en skadlig relation.

Där finns stöd för den som känner att den behöver det.
Massor av erfarenhet både från att utsättas och att gå vidare efteråt,
med allt vad det innebär!

Kika in eller kontakta mig så ska jag hjälpa er att hitta rätt.....
[email protected]

 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela