camillabjork.blogg.se

En blogg som till stor del präglas av erfarenheter av psykisk och fysisk misshandel i nära relationer, men här skrivs även om vardagliga händelser och funderingar i största allmänhet. Jag delar även med mig av fotografier jag tagit samt en hel del bilder och tänkvärt som jag stött på här på nätet och tycker är värt att publicera igen. En salig blandning med andra ord! Välkommen till min blogg!

Ännu en fick sätta livet till....

Publicerad 2016-05-24 21:48:00 i Dagen/kvällen idag/ikväll!, Mina foton,

 
 
 
Härligt!
Nu har vi flyt, så att säga!
En stycken gädda!

Vi valde vi att skicka denna vidare till Kärlekens föräldrar.

Det har varit en otroligt het dag med sol och 30grader!
Jag trotsade mig själv och bar klänning,
något jag försökt med många gånger men bara känt mig dum i.

Hur det ser ut är inte ett så stort problem än just hur det känns.

Idag kändes det inte bara nödvändigt utan även som en tillräckligt stor utmaning för att jag skulle ge mig på det och jag trivdes väldigt mycket med svalkan!
 
Jag var så upptagen av min klänning och känslorna till det så att jag missade att Kärleken rakat av sig tomteskägget.

Jag förstår inte hur jag kunde missa det!

När han framåt kvällen påpekade att han rakat sig så blev jag helt förvirrad för när han sa det så.....
"Ohps!!"

Vi har spenderat hela dagen sittandes och småpratat vid sjön men tittade jag på karln...
Troligtvis inte!
Kanske var det den vackra utsikten.....

Låter inte direkt troligt men annars så återstår bara att skylla på värmen,
och det vore ju synd nu när den väl kommit......

Jag kommer att ha dåligt samvete för detta länge,
när han gjort sig fin och allt....
Fy mig!
 
Vi fick trots allt en trevlig fortsättning på dagen och nu spenderas en minst sagt slö kväll till att sitta här och bara vara!
Skönt!
Det sägs att vi ska få regn och dunder inatt.
Jag hoppas att det blir så.
Jag är redo!
 
Behöver få lite gjort här hemma och det gör man bäst en regnig dag.
Då är det till och med mysigt att stanna inomhus och trolla med dammtrasan.
Vi får se.....

Jag har kommit till en punkt i livet där JAG kan rätta mig efter vädret
istället för attt ständigt hoppas att det ska forma sig efter mina planer,
och bli besviken!
Det känns som en förmån i livet.....

 


 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela